Íme a gerillamarketing legújabb iskolapéldája. Nem tolakodó, nem mászik az arcunkba, de mégis megérint bennünket ebben a nagy hőségben. (Ma 39 fok lesz árnyékban!) Nem kell hozzá más, csak egy kis fagyi, meg egy Range Rover. No persze az sem árt, ha összekapcsoljuk az akciónkat némi jótékonysággal. Nehéz feladat háttérbe szorítani termékünket egy kampány alkalmával! Főként akkor, ha valaki tényleg segíteni akar azokon, akik valóban rászorulnak. A Land Rovernek most mindez sikerült. Íme a részletek: Idén harmadik alkalommal nyitották ki a Jótékonysági Fagylaltgyárat a sárvári fürdőben. A bevételből azokat a gyermekeket utaztatják a Balatonra, akik még sosem látták a „magyar tengert”. Egy korábbi kutatás szerint: legalább kétmillió honfitársunk még sosem volt a Balaton partján. Most közülük néhányan luxus fagylaltos kocsival vághatnak neki az útnak. A benzint a fagyi bevételeiből fizetik.
Az Algida – Jótékonyság Fagylaltgyár egy terepjárót is bevet a karitatív akció keretében. Egy Range Roverrel viszik a gyerekeket Balatonfüredre. A benzint a fagylaltgyár bevételeiből fizetik. Az autó különlegessége, hogy Picasso festményeinek részleteivel „firkálták” össze. A speciális minták azért kerültek az autó oldalára, mert Balatonfüreden éppen a katalán festő kiállítása is látható, amelyre a „fagylaltos kocsival” a gyerekeket elviszik.
Stresszes élethelyzetekben segít az autó
Picasso autójának nem ez az első karitatív akciója, az elmúlt hetekben több alkalommal járt a Lári-Fári Alapítvány rendezvényein, amelynek keretében olyan gyerekek és szüleik is eljuthattak a Balaton partjára, akik az utóbbi időben súlyosabb betegségben szenvedtek. A családoknak olyan, tóparti eseményeket szerveztek amelyek célja, hogy bemutassák, hogyan lehet pozitív megerősítést adni súlyosan beteg gyerekeknek és szüleiknek egy-egy nyaralás alkalmával. „Az alapítvány feltöltődési lehetőséget próbál biztosítani nehéz élethelyzetben lévő gyermekeknek és családjaknak, amiből a későbbiek folyamán erőt meríthetnek, töltekezhetnek a hétköznapok adta számtalan kihívás között” – olvasható a szervezet honlapján. Most többek között olyan gyerekek számára szerveztek rövid nyaralást, akik megjárták már a kórházak onkológiai osztályát. Szüleikkel együtt komoly stresszhelyzeteket éltek át az utóbbi időben.
A fagylalt mellett, a Mikulást is Ők szállítják
Az alapítványt több autós cég is támogatta már. Többek között az Isuzu és a Ssangyong logója is fel-fel tűnik a szervezet honlapján, újabban pedig a Jaguár és a Land Rover emblémája ismerhető fel a jótékonysági akciókon. Legújabb autós partnerük az Auto Palace Hungary, amely évente egy-egy millió forinttal támogatja az alapítvány munkáját a következő három évben. A Jaguár és a Land Rover, Hyundai forgalmazásáért is felelős cégcsoportnak egyébként nem ez az egyetlen karitatív akciója. Idén télen a Mikulás munkáját azzal támogatták, hogy egy hatalmas csomagterű Hyundai I30-típusú autót állítottak hadrendbe, amellyel az ország 12 városából érkező adományokat (társasjátékokat, meleg ruhákat) szállították rászoruló gyermekeknek.
Az autó oldalára figyelemfelhívásként akkor a Mikulás arcképét és a „Hiszünk benned” feliratot festették rá. A Hyundai feldíszítésével arra szerették volna felhívni a szülők figyelmét, hogy jó dolog a Mikulásban hinni! Ezzel párhuzamosan azokra a tanulmányokra is rá szerettek volna világítani, amelyek szerint: a Mikulásban való hit kimondottan jót tesz a gyerekek morális fejlődésének. segítségével a jó és a rossz közötti különbségtételre taníthatjuk meg őket.
Sütiből lett a jogsi
Az akcióban akkor a Nemzeti Sütibank elnevezésű akciócsoport volt a partner, amely korábban több autós figyelemfelhívó eseményt hajtott végre. Így például sütemények bevételéből finanszírozták egy- egy gyermek jogosítványoz jutását. Két éve dobták piacra a Ford Mustang-szeletet, amelyek árából összejött egy újabb jogosítvány. Ezután egy Ford Kugát matricáztak fel József Attila idézeteivel, amelynek segítségével a dugókban próbálták népszerűsíteni a versek stresszt oldó hatását.
Idén ősszel a Sütibank szeretné elindítani, „Ha jó autót akarsz, figyelj oda a pénzügyeidre” elnevezésű akciót, amelynek célja, hogy bárki közelebb kerülhessen álmai autójához annak révén, hogy a „átlag magyarnál” jártasabb a pénzügyekben, az üzleti lehetőségekben. Ehhez az akcióhoz a Jaguár vagy a BMW forgalmazóit szeretnék megnyerni.
Kommentek
Kommenteléshez kérlek, jelentkezz be: