Sajátos kampányt indított a Nissan és a Sárvári Gyógy- és Wellnessfürdő. Közös erővel népszerűsítik az elektromos autózást. Legalábbis erről tanúskodik az a Facebook-bejegyzés, amelyben egy Nissan Leaf is látható. Indulás előtt turisztikai újságírók is tesztelhették az autót. Ők ilyet még nem igazán csinálhattak, hiszen a gépkocsik eladásával foglalkozó cégek elsősorban az autós portáloknak, újságoknak szokták bemutatni termékeiket. Ezt “hagyományt” próbálta most megtörni az akció.
A városban egy Nissan Leaf-et állítanak hadrendbe, hogy felhívják az elektromos autózás előnyeire a figyelmet. A jármű ingyenesen szállítja a turistákat a helyi fürdő és a város múzeuma között, ahol az ország egyik legnagyobb huszárkiállítása látható. Az évente hétszázezer vendéget fogadó fürdő előrejelzése szerint, komoly versenyelőnyre tehetnek szert azok a települések, amelyek már most gondolnak arra is, hogy a jövő közlekedése egyértelműen a zöld utazások felé mozdult el. Az elektromos járművek terjedésével egyre többen indulnak majd pihenni olyan autókkal, amelyekbe már nem kell benzin. Elektromos töltőállomással azonban még csak kevés turisztikai övezet rendelkezik. Nyilvánvaló, hogy azok a desztinációk lesznek népszerűek a “zöld” turisták körében, amelyek felkészülnek az érkezésükre.
Jelenleg körülbelül 200 elektromos autó üzemel hazánkban, az ilyen járművek terjedését leginkább a töltőállomások hiánya akadályozza. Egyes előrejelzések szerint: Magyarországon felgyorsulhat az elektromos autók feltöltésére alkalmas pontok telepítése. Az Európai Parlament és az Európai Unió Tanácsa a közelmúltban egy olyan irányelvet fogadott el, amellyel az EU-tagországokat 2016-ig egy-egy nemzeti szakpolitika kidolgozására kötelezik az alternatív, környezetbarát üzemanyagok és közlekedés elterjesztése érdekében. A tervek kidolgozásának hatására, Magyarországon is gyorsabban terjedhet az elektromos autózás.-állítják a sárvári turisztikai szakemberek.
Kommentek
Kommenteléshez kérlek, jelentkezz be: