Sajátos kampányt indított a Nissan és a Sárvári Gyógy- és Wellnessfürdő. Közös erővel népszerűsítik az elektromos autózást. Legalábbis erről tanúskodik az a Facebook-bejegyzés, amelyben egy Nissan Leaf is látható. Indulás előtt turisztikai újságírók is tesztelhették az autót. Ők ilyet még nem igazán csinálhattak, hiszen a gépkocsik eladásával foglalkozó cégek elsősorban az autós portáloknak, újságoknak szokták bemutatni termékeiket. Ezt “hagyományt” próbálta most megtörni az akció.
Jelenleg körülbelül 200 elektromos autó üzemel hazánkban, az ilyen járművek terjedését leginkább a töltőállomások hiánya akadályozza. Egyes előrejelzések szerint: Magyarországon felgyorsulhat az elektromos autók feltöltésére alkalmas pontok telepítése. Az Európai Parlament és az Európai Unió Tanácsa a közelmúltban egy olyan irányelvet fogadott el, amellyel az EU-tagországokat 2016-ig egy-egy nemzeti szakpolitika kidolgozására kötelezik az alternatív, környezetbarát üzemanyagok és közlekedés elterjesztése érdekében. A tervek kidolgozásának hatására, Magyarországon is gyorsabban terjedhet az elektromos autózás.-állítják a sárvári turisztikai szakemberek.