Az utcai gerillamarketingben egyre gyakrabban használnak különleges autócsodákat. Ezeket gyakorta híres művészek alkotásaival dekorálják. Volt már autója Mozartnak, aki a Honda Jazz legújabb típusával utazott, de Andy Endre is kapott már egy Ford Kugát. Picasso pedig egy 18 millió Ft értékű Range Roverrel járt egy balatoni kiállításra. Most éppen Arany János autóját keresik.
A kampány szervezői tavaszra és nyárra is terveznek újabb akciókat. Igy például újabb járművet szeretnének „összefirkálni”. Ha minden igaz, akkor a Guns’N Roses zenekar rózsái kerülnének egy autó oldalára, amellyel az amerikai együttes bécsi koncertjét is szeretnék népszerűsíteni, de a tervek között szerepel egy olyan autó is, amely az új Baywatch című filmet reklámozná a balatoni mozik környékén. A csapat komolyabb témákat is szeretne az „art-tuning” eszközeivel reflektorfénybe állítani. 2017-ben lesz 200 éve, hogy megszületett Arany János, akinek költeményeit fogják egy autó karosszériáján népszerűsíteni. Az ötlet nem új, az USA-ban gyakorta dekorálják versekkel az autókat. A legutóbbi akcióról még a CNN is tudósított. A magyar szervezők azt remélik, hogy az autók bekerülnek majd a hazai sajtó látóterébe is, amelynek köszönhetően az autók népszerűsítése mellett, kedvet tudnak csinálni az olvasáshoz, a színház és koncertek látogatásához.